Szürke kötött cica

Tegnap este kötöttem ezt a kis cicamicát, és hamarosan elkészül egy ugyanilyen gyapjúfonalból kötött nyuszika is :)

"Kerekítek kereket,

 alája meg még egyet.
 Tetejébe két egyest,
 alája egy farkinca,
 készen van a kiscica."


Waldorf-mintára készült, gyapjúfonalból kötött cica. Hároméves gyerekeknek már jó játszótársa lehet.


Írok ide nektek pár mondókát, hogy érdekesebb legyen a cicával való játék. A mondókák egészen kicsi gyerekeknek valók, tapsikálós, dúdolgatós:

"Cicuska, macuska,

 mit főztél, Katuska?
 Kevertem babocskát,
 sütöttem pogácsát.
 Ide raktam, oda raktam,
 utoljára jól belektam."



"Cirmos cica doromból,
 hallgatja egy komondor,
 azt gondólja magába,
 hogy szebb az ő nótája.
 Rá is kezdi, vau-vau,
 fut a cica, nyau-nyau."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések